Incredible

Tänk att jag hade lyckan att få en så underbar son! Jag har varit ledig alldeles för många dagar nu och det som fått mig att överleva är utan tvekan han.

Jag kan sitta en hel dag och bara iaktta Mini in action. Han är så fascinerande! Det går inte att beskriva hur intressant han är. Han har så mycket kloka tankar och strategier för att klara av saker.

Under ledigheten har jag hunnit imponeras av hur smarta lösningar han har när han bygger lego, hur snabbt han lär sig, att han kan både skriva och läsa massor med ord, att han är så omtänksam, att han har humor, att han är så smidig och hjälpsam, att han orkar koncentrera så länge, att han har sån kondition... Ja ni fattar. Han är otroligt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0